niedziela, 24 listopada 2013

Piłka

Milka ma już wiele zabawek, które nie mieszczą się już w koszyku, jednak nie powstrzymuje mnie to przed zakupem kolejnych. Kiedy wypatrzę coś nowego nie potrafię przejść obok tego obojętnie, zaraz widzę przed oczami psicę bawiącą się prezentem. A ona jest z gatunku tych, co potrafią bawić się niemal wszystkim, co wcale nie ułatwia oparcia się zakupom (bo jak tu znaleźć jakiś argument przeciw, jak przecież ta piłka/ przytulak/ kość, czy jeszcze jakiś inny gadżet jest nam koniecznie potrzebny! :D).

Ostatnio nie potrafiłam się oprzeć jednej piłce (zupełnie nieistotne było to, że piłka jest przeznaczona dla dzieci, a nie dla psów ;p), no i jak pewnie przeczuwacie, wróciła z nami do domu. Nie tylko mnie urzekła, mojej mamie też się bardzo spodobała (nawet to ona za nią zapłaciła! ;)). Okazało się, że jest też dość wytrzymała, Milkaś bawi się nią już z miesiąc (aport, bez szarpania) i żadnych śladów po ząbkach nie ma. Mała nie jest jakimś destruktorem, chociaż kilka zabawek ma już na sumieniu ;p. Piłka nie nadaje się dla psiaków, które zabawki męczą aż do wyprucia ostatniej niteczki.



Czasem zdarza się tak, że zabawka przez przypadek w ferworze zabawy wpadnie nam do klatki świnek, wtedy zostaje natychmiastowo obwąchana :D



5 komentarzy:

  1. Milka jest urocza <3 Śliczna,cudowna,piękna! Będziemy do was zaglądać :) I zapraszamy na nasz blog ;)
    majloblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza piłka. Mój Miki jest wybredny i bawi się tylko niektórymi zabawkami. Taka miękka zabawka, jak piłka Milki z pewnością by mu się spodobała. :)
    Śliczne zdjęcia i psiak. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj :) Pierwszy raz weszłam na twojego bloga i jest super.Masz cudownego psa,bardzo mi się podoba :) Będę zaglądała częściej :) Piękna piłka z Kubusiem Puchatkiem :) Pozdrawiam:Ewa,Goldi i Ivo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka fajna piłka i psina :D
    Pierwszy chyba raz jestem na tym blogu i jest super! Zapraszam też do mnie. (Swiat-nutki.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny psiak :)) Im więcej zabawek tym lepiej, pies się szybko nudzi :) Zdjęcia wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń