poniedziałek, 23 grudnia 2013

Pieczemy ciacha!

Przygotowania do świąt idę coraz większą parą. W końcu coraz mniej czasu. Korzystając z ostatniej przedświątecznej możliwości wykorzystania piekarnika do swoich celów, postanowiłam wczoraj upiec ciasteczka. Psie ciasteczka :D.



Marchewkowe ciacha :) przepis zaczerpnięty z bloga, tyle, że ja zrobiłam je z połowy.

* 250g mąki pszennej chlebowej typ 850 (z powodu nieznalezienia tego rodzaju mąki, użyłam typu 650)
* 1 spora marchewka starta na małych oczkach tarki
* 50g rozpuszczonego masła
* 0,5 szklanki otrąb pszennych
* 1 jajko
* 0,5 łyżki cukru waniliowego
* 1,5 łyżki miodu
* 60 ml maślanki
* 0,5 łyżeczki soli


Mila, ucząca się wystawiania języka, poleca! :)




Z racji tego, że to już nasza ostatnia notka przed świętami, chciałybyśmy wszystkim, którzy nas odwiedzają życzyć zdrowych, spokojnych świąt Bożego Narodzenia, spędzonych w gronie rodziny i czworonożnych zwierzaków :). Hojnego Mikołaja, który spełni Wasze marzenia, dużo bombek na choince i wszystkiego, czego sobie życzycie.
Wesołych Świąt! 




Świąteczne zdjęcia będą po świętach :D.

2 komentarze:

  1. My już ciasteczka mamy upieczone i smakosz ( ja ) stwierdzam, że się udały :D
    Zdjęcia śliczne i czekam na te świąteczne :)*
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. My też piekłyśmy psie ciasteczka marchewkowe i chyba z bardzo podobnego przepisu :)
    Super zdjęcia!
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń