sobota, 14 grudnia 2013

Brak śniegu

Śnieg, śnieg i po śniegu...
Można powiedzieć, że zniknął równie szybko, jak się pojawił. Trochę szkoda, bo zapowiadają, że na święta go nie będzie, do tego ma być deszczowo. A jak jest biało, to zawsze jakaś inna atmosfera, szczególnie jak między wigiliami chodzi się z psicą po śnieżnym puszku, a nie po kałużach... No ale nic to i tak żadnego wpływu na to nie mam ;), został jeszcze tydzień, wszystko może się zdarzyć.

I taki zbiór różnych zdjęć z parku :).

Mila robiąca minę cierpiętnika pokazuje, że praca modela czasem może być baaardzo wyczerpująca :P
Jednak dla pańci można się poświęcić ;)



 Z takich aktualności, co u nas się dzieje. Dzisiaj byłyśmy z Milą u weta, zaszczepić się przeciwko wściekliźnie i po tabletkę na odrobaczenie :). Kluska była bardzo grzeczna, nawet nie pisnęła podczas szczepienia, jednak gdy zmierzałyśmy do lecznicy, przypomniało jej się gdzie wędruje i był protest. Zapierała się, więc smaczki musiały wkroczyć do akcji :P.
Dostałyśmy identyfikator z numerem szczepienia, po którym można dojść do moich danych i adresem lecznicy :).


Przydałoby się też zacząć rozglądać za choinką... Mama by się ucieszyła, jakby udało nam się ją ubrać wcześniej niż 24 rano- zawsze mniej zamieszania :).
Tak Milek wylegiwał się na kocyku przed nią rok temu:
 


7 komentarzy:

  1. Haha, na trzecim zdjęciu wyszła tak, jakby ten szarpak ją przeważył :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie urocze maleństwo :) Super zdjęcia! Moja się dla mnie już nie poświęca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas też nie ma śniegu. Staram się być optymistką i liczę na to, że do świąt jeszcze spadnie :).
    Robisz śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. My również oczekujemy na śnieg.. Może był przez 1 wieczór ale to tak ledwo, ledwo. Świetne zdjęcia masz ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam liczę, że jeszcze spadnie, nigdy nic nie wiadomo ;) Baaardzo podobają mi się Twoje zdjęcia, masz uroczą psinę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. u nas też nie ma śniegu :( śliczne zdjęcia robisz :)

    http://aussie-dog-world.blogspot.com/

    Pozdrawiamy: Dominika&Kentucky :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też zielono, ale ja się z tego cieszę :)
    Nie przepadam za zimnem :P
    Ostatnie zdjęcie boskie *o*

    OdpowiedzUsuń