piątek, 6 grudnia 2013

Mikołajki!

No i mamy mikołajki! Święta już za... 18 dni :D, a wolne jeszcze szybciej.
Nie wiem, czy wiecie, że nazwa tego święta pojawiła się dopiero w PRL, ale zwyczaj obdarowywania się prezentami istniał od XVIII wieku- taka mała ciekawostka na początek, chociaż jako biol-chem, powinnam zarzucić czymś z "moich" dziedzin, no ale mówi się trudno ;).
W tym roku Milkuśka też świętuje, dostała zabawkę (lwa w mikołajowej czapie) :). Jednak do świątecznego nastroju przyzwyczajała mnie już od czasu, kiedy wyciągnęłam jej z pudła elfa (i nagle psu się o nim przypomniało!). Dzięki niej zdarzało mi się rano obudzić obok niego, oko w oko :D.
Tak więc dba o to, żebym poczuła tą atmosferę ;P.
Na ulicach dekoracje, w sklepach mikołaje, kolędy... ^^
Na dworze śnieg! Cieszę się z niego jak dziecko, szczególnie jak widzę Miliankowe harce :). Dzisiaj jak byłyśmy na spacerze w ciągu paru chwil rozpętała się taka "zamieć", że wróciłyśmy jak bałwanki, całe w śniegu. Mila pomyka w kurteczce, będę musiała tylko kupić gumeczki i przyszyć na łapki, żeby się lepiej trzymała i małej ciepło podczas zabaw było :P.
Sprawca całego zamieszania z zabawką ;]

I z prezentem :D. Teraz do środka ma włożoną pustą butelkę, przez co zabawka stała się jeszcze bardziej przyciągająca ^^.

Miłych mikołajek! :D

7 komentarzy:

  1. Haha ;D
    Mnie jednak ten fakt nie zadowala, że jest już śnieg ;/
    Moje zwierzęta również. Milka ślicznie wyszła na zdjęciach *.*
    http://zbieranina-wszystkiego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, fajny prezent. :D
    Jaki masz aparat? :)

    P.s. Zapraszam do nas na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikon d5100, nic specjalnego ;)
      Jak nie zapomnę, to pewnie weźmiemy udział.

      Usuń
    2. O, i jak, sprawdza się? Ja też planuję go kupić, w zasadzie muszę dozbierać jeszcze 400zł i będzie mój :D

      Usuń
    3. Tak, nie narzekam :)

      Usuń
  3. Śliczne prezenty dostała Milka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne foteczki <3
    Ciekawy prezent =)

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń