sobota, 5 lipca 2014

Wakacje! :D

  
Lekki przestój się na blogu zrobił, ale już wracamy zwarte i gotowe.

Tydzień temu zaczęły się wakacje. Dwa miesiące, które przez uczniów są wyczekiwane przez cały rok szkolny. Czas na który ma się mnóstwo planów, których dużej części nie udaje się zrealizować (a przynajmniej ja tak mam ;)). Jest to też miły okres dla większości psiaków, bo łatwiej znaleźć właścicielom czas na spędzenie go na długich spacerach. 


Pomijam teraz wyrzucanie zwierząt w okresie wakacyjnym przez dużą grupę ludzi... Tego procederu chyba nigdy nie uda mi się zrozumieć. Jednak często obserwuje porzucane psy, które szwędają się po wsi w której mieszka mój dziadek. I tak można powiedzieć, że mają one szczęście, niektóre przecież są przywiązywane w lesie, gdzie jeśli nikt ich nie znajdzie zostają skazane na śmierć...




Więc spacerujemy, bawimy się, wygłupiamy i uwielbiamy najbardziej pod słońcem :D.

Największą przyjemnością w posiadaniu psa jest to, że możesz się przed nim wygłupić, a on nie tylko, że się nie będzie śmiał, ale też zrobi z siebie głupka. 
Samuel Butler



5 komentarzy:

  1. MY również życzymy udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety pracuję i Bony Ojczulek też, więc słowo "wakacje" jest nam obce ;-) Natomiast znamy słowo "urlop" i tego też już nie możemy się doczekać! :-) Miłego i aktywnego wypoczynku! Pozdrawiamy, Asia i Bona http://piesoswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli Wy już jesteście na wyższym poziomie wtajemniczenia życiowego ;). Mi przy dobrych wiatrach (zobaczymy co to będzie na studiach... :D) jeszcze kilka lat wakacji zostało :).
      Dziękujemy i również pozdrawiamy :)

      Usuń
  3. Ja nie rozumiem ogółem tych, którzy krzywdzą zwierzęta. Mam boksera, którego przygarnęłam po wyrzuceniu właśnie w okresie zbliżających się wakacji, jest ze mną 7 lat i nadal nie mogę tego ogarnąć jak mogli...
    Udanych wakacji życzę ;)

    OdpowiedzUsuń