poniedziałek, 19 maja 2014

Przyjaźń międzgatunkowa

Czasem tak bywa, że jak pies przybywa do domu, ze zdumieniem stwierdza, że nie jest w nim jedynym zwierzakiem. Tak też było w przypadku Milki :). Kiedy ją przywieźliśmy w moim pokoju urzędowały już trzy kwiczące panienki. Początkowo było to dla niej zadziwiające, spędzała godziny siedząc przy klatce i je obserwując. Ja w tym czasie rozmyślałam, jak będą wyglądały ich relacje. Wcześniej przeczytałam mnóstwo tematów, wątków, rad, wiele sprzecznych. U jednych był spokój, innych psiak każdorazowo próbował polować na gryzonie. Miałam to szczęście, że świnki były wcześniej i Milka nie wyobraża sobie innej sytuacji. Wobec nich zachowuje się bardzo przyjaźnie, jedyne, co może być dla nich mało komfortowe to wąchanie kuperka ;).
Ale zachęcam do obejrzenia... :)


5 komentarzy:

  1. Bo żadne zwierzę nie ma tendencji do bezzasadnego krzywdzenia innego zwierzęcia...oprócz człowieka...Mój pies nie ma problemu z kotami a one z nim. Koty zaś wcześniej zaakceptowały papugę.

    A filmik jest świetny! Można się wzruszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie że tak się nimi opiekujesz! Inny włożył by świnki do klatki i na tym by się skończyło. Super,że tak się dogadują, aż miło patrzeć :). U nas z kotem już się pewnie nie uda dojść do porozumienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Milka- taka trochę większa świnka morka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeju, filmik świetny! :D Milia i świnki jak zwykle pełne uroku :D Najlepsze ujęcia świnek, jak wcinają :D Słodkie są^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój pies to się z żółwiami przyjaźnił... >.< Znaczy ona je lubiła ale one ją to już chyba nie bardzo http://tinamaltanczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń