sobota, 15 marca 2014

Nałęczów :)

Ostatnie 4 dni ferii spędziłyśmy w Nałęczowie. Początkowo nie chciałam tam jechać, wyciągnięto mnie prawie na siłę. Jednak teraz z perspektywy spędzonego tam czasu, śmiało mogę powiedzieć, że nie żałuję :D.
Miałyśmy piękną pogodę, słońce świeciło, było cieplutko- pogoda w sam raz do długich spacerów.

Ale może zacznę od początku :). Zamieszkałyśmy w Samoniówce. Mila została tam bardzo miło przyjęta.


My przed naszym domkiem :) Oczywiście ja jak zwykle mam cudowną minę ^^

Psica też chyba była zadowolona z pokoju, miała balkon! To jest zawsze jej ulubiona zaleta nowych miejsc :).



I (na początek) kilka zdjęć z Nałęczowskiego parku. Pozująca Milka wzbudzała duże zainteresowanie, ludzie się zatrzymywali, niektórzy kucali i cmokali (co doprowadzało mnie czasem do szału... bo czy nie umieją zauważyć, że jeśli mówię psu, żeby gdzieś usiadł, oddalam się z aparatem, żeby zrobić mu zdjęcie, to nie chcę, żeby ktoś go rozpraszał... Chociaż i tak dużo gorsze jest chyba szczekanie lub miauczenie, nie wiem czemu ma to według nich służyć ;/). Spotkałam się nawet z pytaniem, czy mała jest na sprzedaż, bo jej zdjęcia robię i za ile mogłabym sprzedać :D. Mnie to pytanie trochę rozbawiło, moja mama natomiast od razu wyjaśniła, że Milka nie jest do oddania (i pomyśleć, że kiedyś jej nie chciała- teraz już nie wyobraża sobie bez niej życia :)).







Niedługo ciąg dalszy... :D

6 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia :)

    Pozdrawiamy: D&K :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są super :D Musiało być bardzo fajnie. Chyba już o to pytałam, ale nie pamiętam - Jaki masz aparat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak było bardzo fajnie :). Chociaż jak mam Milkę przy sobie to już niewiele jest mi do szczęścia potrzebne :D.
      Mam Nikona d5100 i większość zdjęć tu widocznych jest ze stałki 50mm, odkąd ją dostałam praktycznie się z nią nie rozstaje. Jednak ciągle, uparcie zbieram na coś dłuższego ;).

      Usuń
  3. Zdjęcia zachwycają :) Zapraszam na rozdanie! http://podopieczni.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia!
    Tereny na sesję fotograficzną idealne <3
    Ach te przygody podczas spacerów z psem... =)

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne ! Super pies :D
    Zapraszam do mnie practice-masters.blogspot.com
    Czyli życie z 2 terierami :D

    OdpowiedzUsuń