wtorek, 21 stycznia 2014

Śnieg?! Huraaaa


Tak można by opisać reakcję Milki, jak każdorazowo wychodząc na spacer zobaczy biały puszek. Radości co niemiara, skoki, salta, co dusza zapragnie :P  Ja też lubię spacerować, jak widzę, że klusce sprawia to radość. Także korzystamy :D, aby zdążyć się nacieszyć przed roztopami...


Radość ze śniegu ;)
Deszczom i roztopom pokazujemy język, niech idą precz! :P




A z racji tego, że niektórzy już mają ferie, a ja natknęłam się niedawno na filmik z naszych ubiegłorocznych, można powspominać ;).

Filmik :)

10 komentarzy:

  1. Super zdjęcia! Wspaniałe! :D Moja Nuta też się cieszy ze śniegu :) Ale twoja wygląda jakby była wprost ZACHWYCONA! Albo... przezachwycona xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super filmik! :D A Milia wyszła słodko, tak jak na większości zdjęć^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się cieszę, że trochę napadało, ale mam nadzieję, że niedługo zniknie i wiosna przyjdzie na czas ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Milka śliczna :) macie obrożę z superdog? Ja mam i są rewelacyjna mam zamiar kupić kolejną :P U nas też trochę na padało śniegu :)

    http://aussie-dog-world.blogspot.com/

    Pozdrawiamy: Dominika&Kentucky :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest z moim ulubionym miastem, więc nie mogłabym się jej oprzeć. :) Milka raczej jej ekstremalnie nie wykorzysta, bo to taka trochę księżniczka jest ;)
      Ja uwielbiam akcesoria dla niej, więc nasza kolekcja ciągle, stopniowo się rozrasta.

      Usuń
  5. SUper zdjecia :D
    My mamy snieg, ale tetraz to taka lodowa skorupa jest :c

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas też jest śnieg i akurat mam ferie, ale niestety jestem chora i bardzo żałuję, że nie możemy pospacerować w takiej ślicznej, zimowej scenerii i cieszyć się wolnym czasem. Musimy ciągle siedzieć w domu co nie podoba się ani mi, ani Soni.

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas od dwóch dni troszkę napadało. Nie ma jednak za dużo tego śniegu, a Beny i tak już ma wielką frajdę =)
    Oby napadało go jeszcze więcej! =D
    Piękne zdjęcia <3

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
  8. o jeny,jeny jakie szczęście że ten śnieżek u Was jest,jaka szczęśliwa psineczka !
    zdjęcia piękne,jak zawsze. ;]

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozdrawiam Milusię i jej pańcię, zdjęcia pokazują, że obie jesteście SUPER! Od razu widać, że Milusia urodziła się z modelingiem we krwi, te oczy - coś pięknego! Tak trzymać.

    OdpowiedzUsuń